Monday, March 7, 2011

Panggilan Istimewa

Hai u all....
Tengah ari td...tibe2 aku dapat 1 panggilan dari Menara Celcom KL..(Private Number)
Korg tau x pe promoter 2 ckp...aku dapat cheque RM7000....(happy)
Panggilan 2 yg istimewanya sbb dgr bunyi riuh rendah, wish "TAHNIAH"(dh mcm wish besday lak?)
Nak selitkan cikit dialog:
Promoter: Nape anda  kurg hepi saje?Anda dapat duit nie ngerti tidak?
Aku: Owh ok...(mang aku xhepi lah sbb dapat ase panggilan ko nie palsu...
                         dpt syak lagi biler aku dgr ckp ko nie cm bunyi Indonesia)
Aku pun pe lagi byk lah soalan aku tanya kat "PROMOTER TIRUAN" nie...sampai teragak2 lah nk jwb pertanyaan aku nie...last aku amik keputusan tuk matikan saje panggilan PALSU tu..
Pas 2 aku terus kol member aku yg wat praktikal kat Celcom Center tanya sal panggilan istimewa sgt3 nie....
member aku cakap lau Celcom kol..dorg xkn guna Private Number ingat 2!!!
Pihak Celcom akn guna no nie jer....010,013,n 019...


P/s: Kepada semua pembaca jgn mudah tertipu dgn panggilan seperti nie....jgn dgr dpt duit terus xpk pe2 lak?





No comments:

Post a Comment